انس حقانی: شهید رئیسی مشکلات بین کشور‌های اسلامی را حل کرد + فیلم مخالفت شورای نگهبان با ثبت‌نام الکترونیک نامزد‌های ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ خرداد) جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: لزوم تبیین شخصیت‌های اخلاقی شهدای خدمت برای نسل جوان سرلشکر موسوی: ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است زمان‌بندی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + اینفوگرافیک مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در مدرسه عالی شهید مطهری (۶ خرداد ۱۴۰۳) آیا انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت الکترونیک برگزار می‌شود؟ پوتین با سفر به تاشکند آخرین تحولات منطقه‌ای را بررسی می‌کند انگلیس به‌دنبال احیای «سربازی اجباری» دریادار سیاری: شهدا موجب سرافرازی و بالندگی جمهوری اسلامی ایران هستند مکتب امام‌ رضا (ع) وحدت ملی و همگرایی بین‌المللی گاف جدید بایدن | بایدن در ۴ ماه، ۱۵۰ گاف داده است ایران و سودان برای تسریع در روند بازگشایی سفارت دو کشور توافق کردند برلین در تلاش برای مهار پناهندگان اوکراینی وزیر دفاع اسپانیا جنگ غزه را نسل‌کشی واقعی دانست ادای احترام دیپلمات‌های حدود ۱۰۰ کشور و شخصیت‌های بین‌المللی به دولت‌مردان شهید، در نیویورک صلیب سرخ: وضعیت رفح فاجعه‌بار است کلمبیا: روابط با اسرائیل را به‌دلیل رعایت‌نکردن قوانین حقوق‌بشری قطع کردیم حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۶ خرداد ۱۴۰۳) شهادت ۶ فلسطینی در بمباران جنوب غزه (۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: مردم حق دارند آگاه باشند و نظرات خود را به مسئولان منتقل کنند + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۴۶۶۳
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
استاندار خراسان رضوی: مردم حق دارند آگاه باشند و نظرات خود را به مسئولان منتقل کنند + فیلم
استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی و رسانه گفت: امروزه آگاهی حق مردم است و آ‌ن‌ها می‌توانند نظرات و مشکلات را به مسئولان بگویند.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در مراسم رونمایی از سند تحول روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در جمع مدیران این پست اداری با اشاره به وظایف مهم اطلاع‌رسانی عنوان کرد: یک مسئول نباید به دنبال دیده شدن یا دیده نشدن باشد؛ اما قطعاً آگاهی و دانستن حق مردم است و آن‌ها هستند که باید نظرات و مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند و این از راه تعامل رسانه و اطلاع‌رسانی محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: سند تحول روابط عمومی‌های استان، یکی از ۶۴ طرح تحولی‌ است که برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود در نظر داشته‌ایم و این از ظرفیت‌های خوب در استان ماست. دانستن اطلاعات عمومی و پایه برای هر مدیر روابط عمومی لازم است و در واقع جزئی از وظایف شماست.

نظری دانستن جهت کار را برای هر دستگاه اجرایی ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: باید نقشه راه را بدانیم و جهت کار خود را مشخص کنیم. این جهت‌یابی، ضرورتی است که راهبرد‌های ما را معلوم می‌کند و به کار ما انسجام می‌دهد.

استاندار خراسان رضوی به راهبرد‌های سه گانه در استان اشاره کرد و یادآور شد: پیش از این نیز عنوان کردیم که راهبرد‌های ما از ۳ محور جدا نیستند: نخست، نباید اجازه دهیم استان دچار التهاب شود. در واقع شرایط بازار، اقتصاد، امنیت، سیاست، فرهنگ و...، مبانی‌ای هستند که حفظ تعادل و مدیریت وضعیت برای آن‌ها حیاتی است و مدیران روابط عمومی و رسانه‌ها باید مؤلفه‌های اساسی تحقق راهبرد‌های استانی را پایش کنند تا التهابی رخ ندهد.

نظری ادامه داد: دومین راهبرد، جبران عقب ماندگی‌هاست. ما باید بدانیم که در بسیاری موارد از جمله ورزش، حمل و نقل، جاده‌ها، بیمارستان‌ها، آب و برق و گاز و... عقب‌ماندگی‌هایی داریم و باید به جبران آن بپردازیم. یکی از موارد مهم در حل مشکل عقب‌ماندگی، اتکا به ظرفیت‌های روابط عمومی‌ها خواهد بود. مدیران روابط عمومی باید مطالبه‌گری کنند تا نواقصی که وجود دارد به موقع و به‌درستی جبران شود.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی سومین راهبرد مهم استانی را این‌گونه معرفی کرد: ایجاد ظرفیت‌های جهشی در استان، در راستای جلوگیری از التهاب و جبران عقب‌ماندگی‌هاست و باید با نگاه واقعی به ظرفیت‌هایی که در استان داریم، اولویت‌بندی کنیم و از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شویم. این مهم نیز با مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی رسانه‌ای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی محقق خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در پایان، سند تحول روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با حضور استاندار خراسان رضوی، افشار دارابی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، ناصر نعمتی مدیر روابط عمومی استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی رونمایی شد.

استاندار خراسان رضوی: مردم حق دارند آگاهی داشته باشند و نظرات خود را به مسئولان منتقل کنند

همچنین مراسم اعطای زمین ویژه مسکن ملی در خراسان رضوی به خبرنگاران نیز برگزار و سند این زمین‌ها به ۵ نفر از اصحاب رسانه به شکل نمادین داده شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->